Debbie van Leeuwen

Bijzonder blog van Debbie: Juist nu

Door mijn liefde voor tekst en taal let ik er vast meer op dan de gemiddelde Nederlander: de hoeveelheid aan synoniemen voor het corona-tijdperk waarin we leven. Deze bijzondere tijd, moeilijke tijd, bizarre tijd… Volop alternatieven voorhanden om het c-woord te vermijden. Toen de corona-communicatietrein een beetje op stoom kwam, kreeg lang van tevoren ingekochte […]

Ilse van den Anker

Blog van Ilse: Loyale klanten op 1!

Je kent ze wel, van die mensen die voor iedere winkel een klantenpas hebben. Ja zo’n persoon ben ik. Ik sla een goede aanbieding niet snel af en word blij van alle mailtjes met kortingsbonnen die ik op mijn verjaardag ontvang. Dat wij Nederlanders gek zijn op kortingen en spaaracties staat buiten kijf. En dat […]

Bente Verhoeven

Blog van Bente: Bouwen aan een Employer Brand

Employer branding: het aantrekkelijk positioneren en vermarkten van je werkgeversmerk. Branding van een merk is voor veel mensen bekend terrein; met de juiste branding schets je een gewenst imago en creëer je ambassadeurs voor je merk. Je doelgroep wordt loyaal aan je merk en wil zich met je merk identificeren. Dit werkt hetzelfde voor het […]

Sophie van der Meulen

Blog van Sophie: Waarom kiezen voor een animatie?

Er zijn al heel wat blogs geschreven over waarom animatie inzetten een goed idee is. Redenen zoals het versimpelen van je boodschap, een herkenbare merkuitstraling, het in beweging brengen van je doelgroep (CTA) en de veelzijdigheid van het middel zie je vaak voorbijkomen. En daar is niets aan gelogen. Maar door mijn wetenschappelijke achtergrond, laat […]