Neem contact met ons op »


Eigen identiteit voor Noordoost Brabant Werkt!

Noordoost Brabant Werkt

Eigen identiteit voor Noordoost Brabant Werkt!

Werkgevers, overheden, werknemersorganisaties, maatschappelijke instanties en onderwijs. Allen werken ze samen aan een veerkrachtige arbeidsmarkt, in het regionale arbeidsmarktprogramma Noordoost Brabant Werkt. Een programma dat gaat over álle sectoren in deze regio, en niet alleen over agrifood – zoals de vorige naam ‘AgriFood Capital Werkt - suggereerde. Met die nieuwe naam had het programma ook behoefte aan een nieuwe, eigen identiteit. En daar kwam CT in beeld, want wij weten wat wérkt.

Wat we mochten doen:

  • Logo
  • Huisstijl
  • Website
  • Stationery
  • E-mailings (template)

Multi-helix beeldmerk

Enthousiast aan de slag dus. Voor de vorm van het beeldmerk lieten we ons inspireren door de multi-helix-aansturing en gezamenlijke aanpak van arbeidsmarktvraagstukken. Deze stijl werd hét visuele uitgangspunt voor een krachtige basishuisstijl voor Noordoost-Brabant Werkt! Een eigen uitstraling, met een subtiele link naar de partners en andere partijen in deze samenwerking: het groen-blauw van het eerdere AgriFood Capital en het rood van de belangrijke partner Werkgeversservicepunt Noordoost-Brabant.

Van rolbanier tot briefpapier

Welke uiting je ook langs ziet komen, één ding valt niet te missen. Of eigenlijk twee. Het grafische patroon én de kleuren. Je ziet ’t overal terug; van rolbanier tot briefpapier, en van social header tot rapportage-template. Ook de website van Noordoost Brabant Werkt! zag in enkele weken tijd het levenslicht. Een website die alle partners informeert, verbindt en inspireert om de arbeidsmarkt in deze regio wendbaar en weerbaar te maken. Oók in tijden van corona…

“Het was een pittige opdracht voor de relatief korte tijd die er was. Maar CT heeft deze klus uitstekend geklaard! Behalve expertise zijn een goede klik en korte lijntjes voor ons belangrijk. Dat je elkaar begrijpt. Dat dit wel goed zat, bleek meteen vanaf het eerste, oriënterende telefoongesprek. We zijn erg blij met het eindresultaat.” 

Noordoost Brabant Werkt!
Henriëtte Seriese

Meer weten over deze case? Henriëtte Seriese vertelt je er graag meer over.


Bel Henriëtte op 073 - 613 80 00
of stuur haar een mailtje.


Meer Corporate branding

Stoere campagne voor het Sint-Janslyceum

Het Sint-Janslyceum
Corporate branding

Stoere campagne voor het Sint-Janslyceum

Een beetje apart en vooral heel goed. De slogan van het Sint-Janslyceum en het resultaat van onze wervingscampagne voor hun open dag.

De bubbels en breuklijnen in Brabant

BrabantKennis
Corporate branding

De bubbels en breuklijnen in Brabant

Voor Bubbels & Breuklijnen in Brabant zocht BrabantKennis naar een beeldconcept om door te voeren in alle uitingen. Wij creëerden een basisvisual en -stijl die hierop aansloot.

Schreeuw het van de daken: Citumen

New Horizon
Corporate branding

Schreeuw het van de daken: Citumen

Bouwmaterialen en grondstoffen zo vergaren dat ze hoogwaardig hergebruikt kunnen worden in de bouw. Dat is waar New Horizon Urban Mining sterk in gelooft en vol voor gaat. Zelf zeggen ze: “Wij slopen niet, maar oogsten.”