Neem contact met ons op »


Je tofste zomer ooit bij La Place Duinrell

La Place

Je tofste zomer ooit bij
La Place Duinrell

Wordt het aardbeien plukken, schoonmaken of drankjes uitserveren? De zomer is voor jongeren de ideale periode om lekker bij te verdienen. En de ideale plek om dat te doen? Dat is natuurlijk La Place, op Duinrell. In het park en bij het Tikibad vind je de best lopende La Place restaurants van Nederland. Jongeren komen massaal voor een ritje in de achtbaan of een fijne duik, nu nog de sprong naar het werken bij La Place…

Wij verzorgden:

  • Creatieve strategie en concept
  • Filmscript
  • Art direction
  • Video-begeleiding
  • Bumpers
  • Video-graphics

Werven van vakantiekrachten

Bij La Place op Duinrell kun je de zomer van je leven hebben. Een leuke uitdaging, om die jonge doelgroep (18-25 jaar) te bereiken en te overtuigen van deze mooie vakantiebaan. Want concurrerend aanbod is er genoeg. Dus, aan de slag met een onderscheidende employer branding campagne, die helpt bij het werven van vakantiekrachten. En, die positief bijdraagt aan zowel de branding van La Place als van Duinrell.

LA PLACE DUINRELL_0005_Schermafbeelding 2020-07-23 om 17.08.12.jpg
LA PLACE DUINRELL_0002_Schermafbeelding 2020-07-23 om 17.09.00.jpg

Twee werelden

La Place. Da’s kwaliteit en lekker vers eten. Duinrell staat voor fun en avontuur! Hoe breng je twee totaal verschillende werelden samen? Hup, de koppen bij elkaar! Die koppen, dat waren de mensen van La Place, het videoproductiebedrijf van Eric Bouwman (een bekende van onze samenwerking voor Jumbo) en wij van CT. Kijkend naar de vraag was vrij snel duidelijk dat we vol moesten inzetten op een online aanpak, wilden we de jonge doelgroep bereiken.

Geen promopraatje: snelle shots

Dit wordt je tofste zomer ooit! Met een toffe vakantiebaan bij La Place én heel het zomerseizoen gratis toegang tot het Tikibad. Perfect over te brengen via een (online) videocampagne die aansluit op de belevingswereld van jongeren. Geen uitgebreid promotiepraatje van La Place medewerkers dus. We gingen voor lekker snelle shots, waarin de twee werelden vlekkeloos in elkaar overgaan. 

Jouw zomer in één minuut

Yes! Een dagje Duinrell! Eric Bouwman en videoteam mee, tassen vol camera-attributen: go pro’s, mondcamera’s en andere toffe tools. Zodat we al die vette shots in een weekend hard werken op film konden krijgen. De montage in, en daar was-ie: een gave video die je in ruim een minuut laat zien waarom jij deze zomer bij La Place op Duinrell aan het werk wil. WeConnect, het digitaal marketingbureau van La Place, pakte het stokje over en deelde ’m via YouTube advertising en korte Instagram- en Snapchat-snippets. 

LA-PLACE-DUINRELL-macbook.jpg

Superveel sollicitanten

Toen was het mei en de wervingscampagne ging live. Precies zoals gepland. Binnen twee weken kwamen er veel reacties van sollicitanten binnen; een resultaat boven verwachting. Campagnedoelstellingen gehaald: check. Klant tevreden: check. Samen vieren: check. Met al die fijne nieuwe krachten komt La Place de zomer wel door, laat de zon in Wassenaar maar schijnen!

Onze vraag: ontwikkel een video voor een lastig te bereiken doelgroep op een unieke locatie. Door gebruik te maken van de nieuwste filmtechnieken, ontstond er een productie waarbij twee werelden (La Place en Duinrell) samenkomen in één video. In het weekend filmen was ook geen enkel probleem, Communicatie Team doet alles voor het beste eindresultaat! Dit alles maakt dat elke opdracht weer leuk is om samen op te pakken, omdat het echt als samen voelt!

Lobke Buenen, (voormalig) teamlead Recruitment Marketing & Employer Branding Jumbo en La Place
Bente Verhoeven

Meer weten over deze case? Bente Verhoeven vertelt je er graag meer over.


Bel Bente op 073 - 613 80 00
of stuur haar een mailtje.


Meer Employer branding

Op zoek naar medewerkers die ‘ervoor zorgen’

BrabantZorg
Employer branding

Op zoek naar medewerkers die ‘ervoor zorgen’

Ben je een zorgprofessional, dan wil je gewoon werken bij BrabantZorg! Voor ons een duidelijke conclusie na de klantbriefing. We zouden er bijna een carriѐreswitch door maken. Maar hoe zorgen we dat de wervingsdoelgroep hier ook zo over denkt?

Omscholers werven? Hop maak de switch!

Hoppenbrouwers
Employer branding

Omscholers werven? Hop maak de switch!

Groei zit bij deze allround technische dienstverlener in hun DNA. Om te blijven groeien zijn er nóg meer goede medewerkers nodig. Hoe kunnen ze omscholers het beste voor zich winnen? Wij ontwikkelden een nieuw creatief concept om ze met deze uitdaging te helpen.

Bezorger van de leukste boodschap

Jumbo
Employer branding

Bezorger van de leukste boodschap

Online boodschappen doen is populair en blijft groeien. Zo ook bij Jumbo. Met een groei van 50% in 2020 bereikt Jumbo een online jaaromzet van € 500 miljoen.