Logo NOBW

AgriFood Capital Werkt wordt Noordoost Brabant Werkt

In dit regionale arbeidsmarktprogramma werken werkgevers, overheden, werknemersorganisaties, maatschappelijke instanties en onderwijs samen aan een veerkrachtige arbeidsmarkt. Dit programma gaat over alle sectoren in deze regio, niet alleen over agrifood – zoals de vorige naam suggereerde. Het programma had behoefte aan een eigen identiteit. Noordoost Brabant Werkt! vroeg CT te helpen om een nieuwe, passende identiteit te ontwikkelen.

Multi-helix beeldmerk

Enthousiast gingen we aan de slag met het logo en de huisstijl. Geïnspireerd door de multi-helix aansturing en gezamenlijke aanpak van arbeidsmarktvraagstukken, kwamen we tot een beeldmerk dat het uitgangspunt vormt voor de gehele stijl. Een eigen uitstraling, met een subtiele link naar de partners en andere partijen in deze samenwerking: het groen-blauw van het eerdere Agrifood Capital en het rood van het Werkgeversservicepunt Noordoost-Brabant.

Van rolbanier tot briefpapier

Het beeldmerk werkten we uit in een krachtige basishuisstijl, voor diverse middelen. In al deze middelen komen het grafische patroon en de kleuren uit het beeldmerk terug. Van rolbanier tot briefpapier, en van social header tot rapportage-template. Ook ontwikkelden we de website Noordoost Brabant Werkt. Een website die alle partners informeert, verbindt en inspireert om de arbeidsmarkt in deze regio wendbaar en weerbaar te maken.

Meer weten?

Henriëtte Seriese

Henriëtte Seriese

Communicatieadviseur
Marleen van den Beld

Marleen van den Beld

Grafische Vormgeving
Nady Egelmeers

Nady Egelmeers

Online Vormgeving
Bas van de Sande

Bas van de Sande

Online Strategie