Logo Omnicol

Introductiecampagne voor Omnicol Flooring: De 24 uur van…

‘Kom naar de BouwBeurs en win een exclusief 24-uurs VIP-arrangement voor Spa-Francorchamps!’ Een opvallende actie, die we voor vloerenspecialist Omnicol bedachten. Met een grootschalige introductiecampagne lanceerden zij begin 2017 een nieuwe en unieke 24-uurs systeemsoplossing voor de perfecte vloer.

De ‘24’ van het innovatieve 24-uursconcept van Omnicol Flooring stond in de gehele campagne centraal.

Omnicol Flooring: een nieuwe divisie

Hoe zet je deze innovatie nu goed in de markt? Omnicol richtte een geheel nieuwe divisie op, onder de noemer Omnicol Flooring. Wij dachten mee over de juiste communicatiestrategie en positionering, één waarin kwaliteit, snelheid en flexibiliteit centraal staan. Ook adviseerden we over de stijl en naam van alle Omnicol Flooring producten: OmniFlow. Zo werkten we de productlijn uit, mooi aansluitend op de al bestaande productgroepen van Omnicol.

Omnicol VIP-arrangement voor Spa-Francorchamps

Met een campagne waarin het 24-uursconcept centraal stond, introduceerden we Omnicol Flooring bij de bestaande en nieuwe doelgroepen: projectontwikkelaars en vloerspecialisten.

In de autorace ‘De 24 uur van Spa-Francorchamps’ komen snelheid en innovatie samen. Dat sluit natuurlijk perfect aan op het nieuwe Omnicol concept, waarin een nieuwe (tegel)vloer al in 24 uur opgeleverd is! Om de doelgroepen te triggeren om kennis te maken met Omnicol Flooring, maakten zij kans op een exclusief VIP-arrangement voor deze race.

Superstand op de BouwBeurs

Een winactie, tweetrapsmailing, actiewebsite, landingspagina op de corporate website, een animatie van – hoe kan het ook anders – 24 seconden én een aantrekkelijke stand op de BouwBeurs 2017. Een stand waar je niet omheen kon, met de enorme, innovatieve OMNICOL SUPERCAP® Pomptruck. Alles haalden we uit de kast om Omnicol Flooring voor een breed publiek te lanceren en om prospects te interesseren.

Veel bezoekers namen op de BouwBeurs deel aan de winactie, of lieten hun gegevens achter op de actiewebsite (binnen 24 uur een afspraak!). Logisch, want wie wil er nou geen VIP-arrangement voor Spa-Francorchaps winnen…?

Meer weten?

Henriëtte Seriese

Henriëtte Seriese

Communicatieadviseur
Niels Kiené

Niels Kiené

Creatief strateeg