De Jumbo Themadagen: volop inspiratie voor medewerkers

Een mooi Paasassortiment, de nieuwe lijn van Jamie Oliver, prachtige aankleding in kerstsfeer of nieuwe seizoensaanbiedingen…

Een supermarkt ziet er nooit het hele jaar door hetzelfde uit. Om klanten te blijven verrassen tovert Jumbo haar winkels ieder seizoen weer om. En daar komt flink wat bij kijken.

Onderdompelen in thema

Een goed draaiende winkel begint bij goede interne communicatie. De medewerkers van Jumbo moeten weten wat er speelt en wat hun rol is om dit tot een succes te maken. Om ze mee te nemen in alle ins en outs organiseert Jumbo daarom vier keer per jaar de Themadagen.

Word kampioen van het seizoen!

Vier keer per jaar staat een nieuw seizoen in de winkels centraal: ‘Lekker naar buiten’ bijvoorbeeld, of ‘Pluk het najaar’. Wij introduceerden de overkoepelende – interne – boodschap ‘Word kampioen van het seizoen’. Daarmee stimuleert Jumbo haar medewerkers om elke keer weer het maximale eruit te halen: pak groots uit en benut elke kans voor je winkel en je klanten!