‘Wishes beyond wheels’: een nieuw concept voor Riemersma Leasing

De externe én interne communicatie nieuw leven inblazen en meer naamsbekendheid genereren onder bestaande en nieuwe doelgroepen. Met die vraag kwam Riemersma Leasing – méér dan een standaard leasemaatschappij – bij ons.

Van leasemaatschappij naar mobility-maatschappij

Mobiliteit is meer dan het leasen van een auto. Voor eigenlijk alles op het gebied van vervoer kun je bij Riemersma terecht. Geen vraag is te gek. Alles om sneller, duurzamer of kostenbesparender van A naar B te komen. Riemersma is er voor alle mobiliteitswensen van mensen.

Wishes beyond wheels

Op basis van de nieuwe strategische route die het bedrijf was ingeslagen en de gedefinieerde kernwaarden, mocht CT aan de slag met de ontwikkeling van een nieuw communicatieconcept. Als vertrekpunt bedachten we de Mobiliteitstheorie van Riemersma: mobiliteit + vrijheid = plezier.

Zo kwamen we op de tagline ‘Wishes beyond wheels’: de persoonlijke wens van de klant als uitgangspunt, níet de oplossing. Deze tagline was de basis voor de verdere doorvertaling van het concept.